Кількість
|
Вартість
|
||
|
Ширина | 820 мм |
---|---|
Підсвітка панелі управління | Так |
Матеріал піддона | Акрил |
Комплектація душової кабіни | Поличка, Радіо, Душова лійка, Змішувач, Дозатор шампуня |
Висота | 2200 мм |
Вентиляція | Так |
Електронне управління | Так |
Антиковзке покриття | Так |
Регульована висота ніжок | Так |
Вертикальний гідромасаж | Так |
Гарантійний термін | 12 місяці |
Тип кабіни | Закрита |
Матеріал передньої стінки | Скло |
Виконання стінок | Тоновані |
Вид сантехнічного обладнання | Гідромасажна кабіна |
Тропічний душ | Так |
Стан товару | Нове |
Матеріал стінок | Скло |
Конструкція дверй | Розсувні |
Кількість форсунок для масажу спини | 6 |
Висота піддона | 470 мм |
Верхня підсвітка | Так |
Форма душової кабіни | Нестандартна |
Країна виробник товару | Китай |
Колір профіля | Хром |
Огородження | Повностінне |
Масаж спини | Так |
Кількість створок дверей | 2 |
Гідромасаж ніг | Так |
Товщина стінок | 5 мм |
Довжина | 1100 мм |
Гідромасажний бокс Atlantis AKL 1110B R 110х82х220
додати товар до списку очікувань
1) Новою поштою по Україні
Вартість доставки від 600 грн
Термін доставки 1-3 дні
2) Кур'єром Нової пошти по Україні
Вартість доставки від 800 грн
Термін доставки 1-3 дні
3) Кур'єром по Києву - 600 грн
Вартість доставки безкоштовно, за умови : якщо замовлення більше 15000 грн
Вартість доставки від 600 грн , якщо замовлення менше 15000 грн
Термін доставки 1-2 дні
4) Кур'єром по Україні - від 600 грн
Термін доставки 1-7 днів
- Оплата частинами ПриватБанк
- Безготівковий розрахунок (ФОП Захарченко Андрій Сергійович
Код отримувача: 3531601798
IBAN: UA883052990000026004046305702
Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК) - Наложний платіж Нова пошта - оплата при отриманні товару на відділенні пошти, чи кур'єру на адресі ( + 2% від суми + 20 грн)
- Онлайн оплата карткою через WayForPay
- Онлайн оплата карткою через Liqpay
- Карткою єВідновлення ( через онлайн оплату на сайті)
Гарантія від виробника 12 місяців.
Терміни повернення та обміну
Повернення або обмін товарів можливий протягом 14 днів з моменту отримання покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
-
Товар не використовувався та не має слідів експлуатації (подряпин, пошкоджень, забруднень).
-
Відсутні сліди потрапляння рідин у виріб або його упаковку.
-
Товар знаходиться в оригінальному пакуванні та повній комплектації.
-
Товар не належить до категорій, зазначених у Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну
-
З моменту покупки пройшло не більше 14 днів.
-
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця
Умови повернення для товарів неналежної якості
Важливо! Перевіряйте комплектацію, цілісність товару при його отриманні на пошті! Претензії щодо механічних пошкоджень та недокомплектації після отримання посилки не приймаються.
У разі виявлення пошкоджень:
-
Складіть акт про пошкодження разом із співробітником служби доставки та відмовтеся від отримання посилки.
-
Повідомте нас про ситуацію за номером +38 (098) 370-62-87 або на пошту salesnerey@gmail.com
Протягом 3 днів після отримання нами повернення ми:
-
Компенсуємо вам вартість покупки.
-
Або надішлемо аналогічний товар на заміну.
Якщо ви виявили проблеми з товаром після отримання (без видимих механічних пошкоджень), зверніться до наших менеджерів за номером+38 (098) 370-62-87 або напишіть на пошту salesnerey@gmail.com . У випадку підтвердження браку або неналежної якості, ми забезпечимо обмін товару або повернення коштів та компенсуємо витрати на доставку.
Що потрібно для повернення товару належної та неналежної якості?
-
Повідомте нашого менеджера про бажання повернути товар, зателефонувавши за номером +38 (098) 370-62-87 або написавши salesnerey@gmail.com
-
Ретельно упакуйте товар та надішліть його службою доставки Нова Пошта
Відділення №247
м. Київ проспект Степана Бандери, 15-Г
тел. 0630379512
ФОП Захарченко Андрій Сергійович -
Надішліть менеджеру трек-номер посилки та реквізити для повернення коштів
-
Після отримання товару, наш працівник перевірить його стан. У разі схвалення, протягом 3 днів ми повернемо вам кошти або відправимо товар на обмін.
Умови оплати доставки при поверненні:
-
При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець.
При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.
-
Якщо товар не відповідає опису з провини продавця, доставку з обох сторін оплачує продавець.
У разі повернення або обміну товару належної якості, доставка в обидва кінці здійснюється за рахунок покупця. У разі повернення або обміну товару неналежної якості, доставка в обидва кінці здійснюється за рахунок продавця.
Повернення коштів здійснюється на карту або рахунок, вказаний при зверненні. Повернення коштів проводиться протягом 3 банківських днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.
- Відповідно закону “Про захист прав споживачів" компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну