15 166 грн
|
|
15 166 грн
|
платежі
по 7 583 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Матеріал піддона | Акрил |
---|---|
Форма душової кабіни | Багатогранна |
Колір профіля | Хром |
Вид сантехнічного обладнання | Душова кабіна |
Ширина | 900 мм |
Довжина | 900 мм |
Висота | 2100 мм |
Стан товару | Нове |
Матеріал передньої стінки | Скло |
Виконання стінок | Прозорі |
Країна виробник товару | Китай |
Матеріал стінок | Скло |
Кількість створок дверей | 1 |
Гарантійний термін | 12 місяці |
Тип кабіни | Відкрита |
Огородження | Двохстінне |
Конструкція дверй | Розпашні |
Висота піддона | 150 мм |
Товщина стінок | 6 мм |
Душова кабіна Diamond Premium – це відмінний баланс між ціною і якістю.
Гартоване скло, сатиновий або хромований рифлений алюмінієвий профіль, акриловий піддон з посиленою ДСП плитою, що збільшує максимально допустиме навантаження. Купуючи душову кабіну Diamond Premium ви отримуєте гарну якість товару і просту збірку.
Гарантія від виробника 12 місяців
1) Новою поштою по Україні
Вартість доставки від 600 грн
Термін доставки 1-3 дні
2) Кур'єром Нової пошти по Україні
Вартість доставки від 800 грн
Термін доставки 1-3 дні
3) Кур'єром по Києву - 600 грн
Вартість доставки безкоштовно, за умови : якщо замовлення більше 15000 грн
Вартість доставки від 600 грн , якщо замовлення менше 15000 грн
Термін доставки 1-2 дні
4) Кур'єром по Україні - від 600 грн
Термін доставки 1-7 днів
Гарантія від виробника 12 місяців.
Терміни повернення та обміну
Повернення або обмін товарів можливий протягом 14 днів з моменту отримання покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар не використовувався та не має слідів експлуатації (подряпин, пошкоджень, забруднень).
Відсутні сліди потрапляння рідин у виріб або його упаковку.
Товар знаходиться в оригінальному пакуванні та повній комплектації.
Товар не належить до категорій, зазначених у Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну
З моменту покупки пройшло не більше 14 днів.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця
Умови повернення для товарів неналежної якості
Важливо! Перевіряйте комплектацію, цілісність товару при його отриманні на пошті! Претензії щодо механічних пошкоджень та недокомплектації після отримання посилки не приймаються.
У разі виявлення пошкоджень:
Складіть акт про пошкодження разом із співробітником служби доставки та відмовтеся від отримання посилки.
Повідомте нас про ситуацію за номером +38 (098) 370-62-87 або на пошту salesnerey@gmail.com
Протягом 3 днів після отримання нами повернення ми:
Компенсуємо вам вартість покупки.
Або надішлемо аналогічний товар на заміну.
Якщо ви виявили проблеми з товаром після отримання (без видимих механічних пошкоджень), зверніться до наших менеджерів за номером+38 (098) 370-62-87 або напишіть на пошту salesnerey@gmail.com . У випадку підтвердження браку або неналежної якості, ми забезпечимо обмін товару або повернення коштів та компенсуємо витрати на доставку.
Що потрібно для повернення товару належної та неналежної якості?
Повідомте нашого менеджера про бажання повернути товар, зателефонувавши за номером +38 (098) 370-62-87 або написавши salesnerey@gmail.com
Ретельно упакуйте товар та надішліть його службою доставки Нова Пошта
Відділення №247
м. Київ проспект Степана Бандери, 15-Г
тел. 0630379512
ФОП Захарченко Андрій Сергійович
Надішліть менеджеру трек-номер посилки та реквізити для повернення коштів
Після отримання товару, наш працівник перевірить його стан. У разі схвалення, протягом 3 днів ми повернемо вам кошти або відправимо товар на обмін.
Умови оплати доставки при поверненні:
При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець.
При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.
Якщо товар не відповідає опису з провини продавця, доставку з обох сторін оплачує продавець.
У разі повернення або обміну товару належної якості, доставка в обидва кінці здійснюється за рахунок покупця. У разі повернення або обміну товару неналежної якості, доставка в обидва кінці здійснюється за рахунок продавця.
Повернення коштів здійснюється на карту або рахунок, вказаний при зверненні. Повернення коштів проводиться протягом 3 банківських днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.